Wideo sprawiając, że ​​zastanawiasz się, co jest naprawdę ważne.

Opublikowano: 26-12-2018

Wróć do spisu artykułów



Boże Narodzenie to magiczny czas, na który czekają nie tylko dzieci. Po złożeniu świątecznego stołu, rozpakowaniu prezentów i życzeniu naszym bliskim "Wesołych Świąt i Nowego Roku!", Większość z nas, zamiast dzielić ten czas z bliskimi ... postanawia wyjąć smartfona lub tablet. Znana  sieć księgarń Empik postanowiła zwrócić uwagę na ten problem i stworzyła wzruszającą reklamę.
Polski Empik wydał teledysk, który według odbiorców stał się jednym z najlepszych  filmów reklamowych. Jego hasło brzmi "lepiej widzieć cię". Reklama przenosi nas w świat baśniowych postaci i przypomina nam, czym jest prawdziwe rodzinne ciepło.
                                       Przeczytaj również : 
Czyżby rosła nam nowa Joanna Krupa?
Jak pisali autorzy, Czerwony Kapturek opowiada jej historię: "Wokół gór, poza lasami, gdzie sieć była dokładnie, był Czerwony Kapturek". Pewnego dnia zobaczyła szarego wilka przebranego za babcię i spytała go: "Babciu, dlaczego masz takie duże zęby?". "Czy wyglądam jak babcia?" Zapytał wilk. Kiedy dziewczyna zapytała, gdzie jest babka, wilk powiedział, że "korespondowała z leśniczówką".

W następnej klatce, Czerwony Kapturek prosi Baba Jagę, czy Yas i Malgosh mogą iść na spacer. Ale szczerze przyznaje, że ich nie trzyma, a dzieci chcą tylko grać na tablecie.
Zobacz również : Poleć zapis do sejfika znajomym i zarabiaj odpowiedni % za ich zarobki dożywotnio. Od każdego bezpośrednio poleconego dostajesz 16% od jego zarobków (oczywiście bez uszczerbku na jego zarobkach).

Czerwony Kapturek próbuje znaleźć przyjaciół w grach wśród bohaterów baśni o Królewnie Śnieżce i siedmiu krasnoludkach, a także o dziewczynie z zapałkami. Ten ostatni pyta ją: "Czy masz oskarżenie?". Odtąd Little Red Riding Hood zawsze utrzymywał ją w ryzach "- kończy się bajeczna część wideo. I już w prawdziwym świecie bohaterowie nadal komunikują się na żywo, dając sobie nawzajem ciepłe i miłe słowa, potwierdzając prawdę, że nasze oczy są podane, aby nie patrzeć na gadżety przez cały dzień, ale żeby się widzieć.
 




Back to top
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.Rozumiem